MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Overige problemen met WinMX - tweety35
The time now is Sat Jul 31, 2010 6:37 am

Reply to topic
Author

Guest

Posted: Sun May 10, 2009 6:57 pm
Reply with quote
Nicknaam: tweety35

Probleem Groep: Overige problemen met WinMX

Operating Systeem: Windows XP

Internet Provider: tele2

Type Internet Verbinding: Breedband - ADSL

Router of modem/router combinatie: Ja multimedia DV-2020

WinMX Versie: 3.54

Geïnstalleerde Patch: MXPie Patch

Type WinMX Verbinding: Primair

PeerGuardian2 Geïnstalleerd: Nee

Toegevoegde WinMx Lijsten: Weet ik niet

Probleem: Ik heb problemen met had een modem van ziggo die heb ik met hulp ingesteld ooit , maar heb sindskort een modem van tele2 maar de winmx werkt nie goed meer , vind weinig en soms niks en men kan niks bij mij downloaden meer eerder deden de p en de s het wel maar nu heb ik alleen bij de p wat staan en de s blijft opnul als het op primair staat , hoe moet ik de modem instelle zodat het wel weer kan moet ergens poorten toevoeg weet alleen nie waar en hoe mss dat u mij kunt helpen

alvast bedankt
mvg erwin

Find all posts by Anonymous

Author

Klara

Posted: Mon May 11, 2009 9:54 pm
Reply with quote
Ha Erwin,

Je hebt een nieuwe modem nu van tele2 dat betekent dat je alles weer moet gaan instellen in je router zodat alles weer werkt zoals voorheen.

De gegevens voor je router vindt je hier: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Davolink/DV-2020/WinMX.htm vul op deze site alle gegevens in zoals de TCP en UDP poort die je gebruikt in je WinMX settings en je IP als je dat doet dan kun je zien hoe in je router alles in te stellen.
In je router kun je komen door het adres van je Standaard Gateway in je Internet Explorer te typen.

Ook dien je een Statisch IP te maken als je dat allemaal gedaan hebt en je WinMX werkt weer correct dan moet je ook nog PeerGuardian2 installeren dit is ter bescherming van jou en het WinMX Peer Netwerk.

Hoe dit te doen vind je op: http://www.gemini777.net/tutorials/pg_nl.php hier kun je het ook downloaden, lees het zorgvuldig stap voor stap alles is in het Nederlands dus duidelijk te volgen.
Mocht je nog problemen ondervinden of er niet uitkomen kom dan eens langs in: MXPie Het Nederlandse hulp kanaal_5780915504D2 we helpen je daar graag verder.

Groet,
Klara

Find all posts by Klara

Reply to topic Page 1 of 1

MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Overige problemen met WinMX - tweety35
All times are GMT