MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Overige problemen met WinMX - sullivan
The time now is Sat Jul 31, 2010 5:16 am

Reply to topic
Author

Guest

Posted: Sun May 31, 2009 4:08 pm
Reply with quote
Nicknaam: sullivan

Probleem Groep: Overige problemen met WinMX

Operating Systeem: Windows XP

Internet Provider: kpn

Type Internet Verbinding: Breedband - Kabel

Router of modem/router combinatie: Ja sweetbox

WinMX Versie: 3.54

Geïnstalleerde Patch: MXPie Patch

Type WinMX Verbinding: Primair

PeerGuardian2 Geïnstalleerd: Ja

Toegevoegde WinMx Lijsten: Ja

Probleem: Ik heb problemen met.
Hoi
Klein vraagje hier heb PeerGuardian erop gezet maar het is zo als ik winmx start doet PeerGuardian het ook en de boven in winmx zie je dan P=5 S=0 Spm=6219 als ik
PeerGuardian uitzet loopt de S gelijk op naar de 12 zet ik PeerGuardin weer aan dan is het gelijk weer 0 , ik denk dat het niet helemaal goed werkt maar heb alles al nagekeken maar
heb alles gedaan zoals het beschreven staat dus kom ik hier even om te vragen wat ik misschien nog kan doen om het goed te laten lopen.

Hartelijke dank alvast Sullivan

Find all posts by Anonymous

Author

HCOC_Opa C

Posted: Tue Jun 02, 2009 3:36 pm
Reply with quote
Hoi Sullivan
Uit je verhaal begrijp ik dat je de winmx poorten (6699TCP & 6257UDP) hebt geforward in je router omdat als peerguardian niet draait de S= een hogere waarde aangeeft dan nul. Je kan eens proberen om peerguardian2 opnieuw te installeren en dan ook precies de stappen volgen in de handleiding die je hier kan halen: http://forum.gemini777.net/tutorials/pg_nl.php
Loop de stappen goed na en dan ook de block en allow lijsten precies zoals beschreven toevoegen

Mocht je er niet uitkomen dan ben je van harte welkom in onze NL helproom: MXPie Het Nederlandse hulp kanaal_5780915504D2
Daar zullen we je zeker verder helpen,.. Mocht er op dat moment niemand zijn wacht geduldig af... er verschijnt vanzelf wel iemand van ons team die je verder helpt

Succes
Opa Carpenter

Find all posts by HCOC_Opa C

Author

Ome_Leo

Posted: Sat Jun 06, 2009 6:22 am
Reply with quote
Dat s=0 als je peerguardian hebt lopen en winmx opstart is normaal, dat s onmiddelijk oploopt als je peerguardian uitzet bewijst alleen dat je peerguardian niet voor niets draait.
Het is dus normaal, dat s begint met 0 en pas na enige minuten begint op te lopen als je peerguardian aktief hebt met de hier genoemde lijsten.

Find all posts by Ome_Leo

Author

Klara

Posted: Sat Jun 06, 2009 7:08 am
Reply with quote
Ha Sullivan,

Je bent in de hulp room geweest volgens mij is alles naar behoren opgelost, mocht het echter niet zo zijn kom dan nog eens langs in de hulp room dan kunnen we er nog even naar kijken.

Groet,
Klara

Find all posts by Klara

Reply to topic Page 1 of 1

MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Overige problemen met WinMX - sullivan
All times are GMT