MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Kan niet verbinden met WinMX netwerk (connecting) - mysteryg
The time now is Sat Jul 31, 2010 6:37 am

Reply to topic
Author

Guest

Posted: Fri Sep 04, 2009 9:51 am
Reply with quote
Nicknaam: mysterygast

Probleem Groep: Kan niet verbinden met WinMX netwerk (connecting)

Operating Systeem: Windows Vista

Internet Provider: kpn

Type Internet Verbinding: T1/T3

Router of modem/router combinatie: Weet ik niet

WinMX Versie: 3.53

Geïnstalleerde Patch: MXPie Patch

Type WinMX Verbinding: Weet ik niet

PeerGuardian2 Geïnstalleerd: Ja

Toegevoegde WinMx Lijsten: Ja

Probleem: Ik heb problemen met... verbinden met winmx

Find all posts by Anonymous

Author

HCOC_Opa C

Posted: Sat Sep 05, 2009 7:26 am
Reply with quote
Hallo mysterygast
als ik je probleem zo leest dan zou je online moeten kunnen komen eigenlijk. (maar lukt dus niet)
Ik zou alles eens opnieuw installeren betreffende winmx, alles verwijderen inclusief de mapjes.
Daarna kan je de goede progjes downloaden op http://www.mxpie.info/downloads.html en als je het goed wilt doen eerst de winmx 3.53 erop en daarna de upgrade naar 3.54 beta 4
Daarna download je de mxpie.patch v3.6 (ook op deze site) kies hier voor de automatische installer.
Nadat je dit alles hebt geinstalleerd zou je zeker online moeten kunnen komen.

En als je het helemaal goed wilt doen... pak deze handleiding er maar eens bij en volg die stap voor stap http://www.opacee.com/HandleidingWinMXgoedOpzetten.htm

Mocht je er na dit alles nog niet uitkomen...kom gerust eens langs in de MXPie Het Nederlandse hulp kanaal_5780915504D2
Daar zullen we je zeker op weg helpen.
Plak bovenstaande link gewoon in de filterbalk en klik op JOIN je komt dan vanzelf in de helproom

succes
groet Opa C

Find all posts by HCOC_Opa C

Reply to topic Page 1 of 1

MXPie.info Forum Home » MXPie in het nederlands » Kan niet verbinden met WinMX netwerk (connecting) - mysteryg
All times are GMT