| Author |
WinMX Group - LAATSTE NIEUWS |
Gemini777
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 3:37 pm
|
   |
Aanhaling van KM, Operator van WinMXGroup.com
Zo nauwkeurig mogelijke vertaling.
| Quote:
|
Officiële Bekendmaking (29/06/2007):
Vandaag ben ik gestopt.
Het heeft even geduurd om tot deze beslissing te komen, maar uiteindelijk is hij genomen om met ingang van vandaag de aktiviteiten te staken.
Uitgebreide vooraankondigen werden gedaan aan anderen om zich hiervoor voor voor te bereiden, zij hebben echter gekozen om hierop geen aktie te ondernemen hetgeen veel paniek heeft veroorzaakt, vandaar deze mededeling.
Toen frontcode besloot om de kraan voor WinMx dicht te draaien nam ik de aktiviteiten van hen over en hield WinMx werkend, maakte al doende enkele verbeteringen, hoewel dit is niet zonder ruzie is gegaan.
Bij elke stap zijn er mensen geweest die al het mogelijke hebben gedaan om me tegen te werken en alles te doen om zoveel mogelijk ruzie te maken.
Ondanks dat ben ik verder gegaan mijn tijd en inspanning erin te steken omdat de WinMx gemeenschap het waard was.
De laatste tijd echter is er niets meer van waarde om te bewaren, de eens zo geweldige gemeenschap is uiteen gevallen in mensen die argumenteren en vechten en zelfs de groepjes in de gemeenschap waar ik naar toe kon voor een beetje gein en om te relaxen kan ik niet meer naar toe - als het niet iemand is om te klagen is het wel iemand die me lastig valt om antwoord op vragen over iets. Het is heel eenvoudig niet meer iets waar ik iets in zie om mij voor in te spannen om te redden.
In het geval dat iemand zich afvraagt waarom ik tot de conclusie ben gekomen dat het het niet meer waard is, raad ik aan de reakties van mensen te lezen over dit stoppen van aktiviteiten. Als je denkt dat het egoïstisch is om mijn vrije tijd te besteden aan iets dat ik wil doen in plaats van te doen wat jij wilt en als je denkt dat het egoïstisch is om het beetje spaargeld wat ik heb aan mezelf te besteden in plaats van het allemaal aan jullie te besteden, ben je precies de reden dat dit gebeurd is.
Als je echter denkt dat het heel redelijk is dat ik met mijn tijd doe wat ik wil, ben je blijkbaar in de minderheid.
--King Macro, Hoofd van WinMXGroup Operations
|
Voor gebruikers van de WinMx Group dll die wensen over te stappen op de MxPie Patch om verbinding te maken met WinMx, voer dan eenvoudig de MXPie Automatic Installer uit terwijl WinMx geheel is afgesloten en sta het detecteren van conflikterende patches toe. Herstart dan WinMx . Als de patch juist is geinstalleerd, zult u de boodschap MXPie.info V3.4 zien in WinMx.
Download MXPie Patch Automatic Installer:
http://www.mxpie.info/downloads.html
Peer Guardian 2 is aanbevolen voor alle Primary verbindingen die de MXPie Patch gebruiken. Peer Guardian 2 blokkeert bekende flooders en data verzamelaars van het gebruik van uw internet verbinding.
Peer Guardian 2 Download en Instruktie:
http://www.gemini777.net/tutorials/pg_nl.php |
|
|
   |